PR & Reputatie

Campagnerapport: Letgo-reclame is origineel, fris en flitsend

Redactie | 15 maart 2017, 10:22

Campagne Rapport: onderzoeksbureau MeMo² meet wat Nederlandse kijkers vinden van commercials

  Letgo is een app waarmee je spullen kunt verkopen aan mensen bij jou in de buurt. Mindshare werd na een bureauorientiatie als mediabureau gekozen om in 2017 de lancering van deze nieuwe propositie in Nederland te gaan begeleiden in media. De campagne is in januari begonnen. letgo - de leukste ma...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Letgo Mindshare Reclame

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte