PR & Reputatie

Een datalek kan elke organisatie treffen, zorg dat het crisisplan klaarligt

Redactie | 4 februari 2017, 8:00

Ervaringsdeskundigen over communicatie als gevoelige informatie op straat is beland. ‘We hebben het gered.’

[Door Robert Heeg] November vorig jaar verschenen opeens de persoonsgegevens van tweeduizend Philips-medewerkers op Pastebin. Het ging onder meer om adresgegevens, jaaropgaven en burgerservicenummers. Een shock voor elke organisatie, en niet in de laatste plaats voor de woordvoerder algemene zaken, ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte