PR & Reputatie

Reint Jan Renes is helemaal klaar met de communicatievervuiling van de overheid

Rocco Mooij, redactie | 13 juli 2017, 13:06

Hoe zinloze campagnes maatschappelijke problemen verergeren

Het zat hem al langer dwars. Maar de campagne ‘In Nederland kies je je partner zelf’, waarmee de gemeente Rotterdam het vraagstuk van de vrije partnerkeuze op de kaart wilde zetten, was de druppel. Reint Jan Renes van de Hogeschool Utrecht is helemaal klaar met de simplistische campagnes in het alg...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Overheidscommunicatie vrije partnerkeuze

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte