PR & Reputatie

Samsung ergert zich aan vele fouten Nederlandse media, huurt PR-bureau in voor factchecking

Rocco Mooij, redactie | 27 maart 2017, 10:00

'Het kostte zoveel tijd om al die sites op fouten te wijzen'

Slordige, onzorgvuldige journalistiek: het staat hoog in de irritatietop-10 van de gemiddelde communicatieprofessional. Vooral als media weigeren hun fouten toe te geven of te corrigeren. Voor Anne ter Braak, hoofd Communicatie van Samsung was het toenemende aantal  fouten in  berichten aanleiding v...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Samsung factchecking

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte