Tijdschrift voor Marketing 50 jaar

(TvM 50 jaar) Kevin Roberts: ‘Vergeet de toekomst’

Elsbeth Eilander, redactie | 19 augustus 2016, 6:00

Het beste van 50 jaar Tijdschrift voor Marketing. Vandaag: Kevin Roberts (Saatchi & Saatchi) likt zijn iPhone 4.

Zijn uitspraken over vrouwen en het glazen plafond, zorgden ervoor dat 'mister Lovemarks' Kevin Roberts bij reclamebureau Saatsch & Saatchi voortijdig het veld moest ruimen. In 2011 sprak Roberts op het congres Emoday. Tijdschrift voor Marketing ging langs voor een interview. Van...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Tijdschrift voor Marketing 50 jaar Grote Marketing Congres Kevin Roberts