‘Wie vindt dat bedrijven er zijn om de wereld te redden, heeft heel romantische opvattingen’

Rocco Mooij, redactie | 20 maart 2017, 8:00

De roep om bedrijven met een mening neemt toe, zeker nu de wereld polariseert. Maar is het wel zo verstandig om je als bedrijf uit te spreken?

Medio februari verraste Mark Zuckerberg vriend en vijand met een ruim 6.000 woorden tellend statement waarin hij droomt over een nieuwe wereld. Een wereld waarin Facebook de infrastructuur vormt voor een volledig ‘verbonden’ maatschappij. In Zuckerbergs droomwereld zijn niet alleen vrienden en famil...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Whitepapers

Blijf op de hoogte