PR & Reputatie

Presentator Marc de Hond vecht zijn rolstoelruzie met Transavia 'social' uit

Diederik Broekhuizen, blogger | 13 september 2017, 11:11

Een blik op de ophef tussen presentator Marc de Hond en Transavia

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Je kunt kennen als presentator, schrijver, theatermaker, voormalig dj of oud-speler van het Nederlands rolstoelbasketbalteam. Hij is dan ook redelijk onafscheidelijk van zijn rolstoel, al zorgde een vlucht met Transavia laatst voor een probleem..  

1. Dus stelt hij deze vraag om tot een oplossing te komen.
 


2. Maar zijn tweet lijkt nog niet echt op de radar te verschijnen.

 

3. Toch zou hij graag een antwoord krijgen.
 

 

4. Uiteindelijk is er sprake van contact.

 

5. En gaat het hoofdkantoor zich hierover buigen.

6. Ondertussen zet Marc zijn vraag nog wat kracht bij.

7. En krijgt hij een reactie die hem aanzet tot het maken van deze .

8. Het verhaal van Marc wordt door sommigen met verbazing ontvangen.

9. Ook op Facebook maakt het veel tongen los.

10. Ten slotte heeft Ionica een kort maar krachtige boodschap voor Marc.

 

Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Wil jij ook uitblinken op social media? Dan is deze vacature als (Duits) wellicht wat voor jou! Check voor het volledige overzicht aan vacatures.

 

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

bullshit

(14 september 2017, 11:24)
Wat een arrogante lul dat je denkt dat een organisatie via Twitter MOET reageren. Als je serieuze antwoord verwacht, schrijf dan een serieuze brief ipv een SM bericht met max 140 tekens.

Daarbij als je hulpbehoevend ben, ben ik van mening dat je van te voren dit al geregeld moet hebben (voor je reis). Je bent geen Mozes ofzo dat een organisatie alles op alles zet om jou te bedienen.

Gerelateerde items Opvallend Transavia

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Populaire blogs