PR & Reputatie

Conclusies over reclame op YouTube 'zwaar overtrokken'

Claartje Vogel, redactie | 20 april 2017, 10:47

Uit onderzoek blijkt dat 60% van de YouTubers merken of producten in beeld brengt, en 75% niet duidelijk vermeldt of daarvoor betaald is

Foto: Filmpjes waarin mensen Kinder Surprise-eieren uitpakken zijn extreem populair op YouTube (bekijk het filmpje). Is dat reclame, of niet? Het Commissariaat voor de Media heeft voor het eerst onderzocht hoe vaak merken en producten duidelijk zichtbaar voorkomen in vlogs en andere online video’s. ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Kinderreclame Youtube Vlogs

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs