Intern/change

Dit zijn de 3 lessen voor communicatie van antropoloog Jitske Kramer

Communicatie | 17 mei 2016, 12:00

College Tour deel 1. ‘Elk bedrijf is een tribe’

[door Floor Bakhuys Roozeboom] Wat kunnen organisaties leren van de gewoontes en rituelen van verre volken en inheemse stammen? Die vraag beantwoorden corporate antropologen Jitske Kramer en Danielle Braun in het Managementboek van het Jaar The Corporate Tribe. Jitske Kramer neemt ons mee in een wer...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items College Tour antropoloog Jitske Kramer

Meer in channel Intern/change

Van onze partners
Whitepapers
Blijf op de hoogte


Adfo Events
Populaire blogs