PR & Reputatie

'Geloof niet in sprookjes, draag een zwemvest'

Redactie | 8 november 2016, 14:17

Bureau Publicis Conseil maakt animatie voor de Franse Maritieme Reddingsbrigade [internationaal]

De Franse maritieme reddingsbrigade (SNSM) wil mensen bewust maken van de gevaren van de zee. De organisatie redt jaarlijks bijna 8000 mensen van de verdrinkingsdood. Je bent al een stuk veiliger als je een zwemvest draagt, aldus SNSM. Om die boodschap over te brengen maakten bureau Publicis Conseil en productiemaatschappij Wizz een sprookjesachtige animatie.

Les Sauveteurs en Mer (National Maritime Rescue Organization) - The Mermaid

Het filmpje is gebaseerd op het verhaal van de Kleine Zeemeermin. Volgens het sprookje redt zij haar droomprins uit het water. In de video zien we een zeemeermin die fantaseert over haar eigen prins. Zij ziet een matroos in zee vallen en hoopt dat dit het begin is van haar eigen liefdesverhaal. Helaas voor de zeemeermin maakt een reddingsvest de liefde onmogelijk.

Het filmpje is vanaf half november te zien op tv, in de bioscoop en online. Bekijk hier de making-off.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (4)

Avatar

Catrina

(9 november 2016, 9:37)

Best ad ever. What an great way to express the matter. Animation is suitable for everyone, and the story is also really interesting. Thank you for sharing the video.
http://www.dogbreedsdb.com

Avatar

happy wheels

(9 januari 2017, 10:20)

This is an informative post review. I am so pleased to get this post article and nice information. I was looking forward to get such a post which is very helpful to us. A big thank for posting this article in this website. Keep it up.
<a href="http://happywheels3demo.com">happy wheels</a>

Gerelateerde items Internationaal Campagne Goede Doel

Meer in channel PR & Reputatie
Van onze partners
Whitepapers
Blijf op de hoogte


Adfo Events
Populaire blogs