PR & Reputatie

Grolsch 0.0% Radler maakt billboards van citroensap

Redactie | 15 mei 2017, 16:03

Bureau Fitzroy gaat aan de slag met citroenen, een kwastje en een strijkijzer

Om duidelijk te maken dat Grolsch 0.0% Radler met echt citroensap wordt gemaakt, maakte bureau Fitzroy een billboard met citroensap. In de video zie je hoe de uiting gemaakt wordt: met verse citroën, een kwastje en een strijkijzer.

De nieuwe campagne te zien via digitale billboarding op snelwegen, metro- en treinstations. Daarnaast zie je de video op televisie, online video en bioscoop.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Nico van Scherpenzeel

(17 mei 2017, 14:23)
Dan zie ik toch echt liever een mooie foto van een echt goeie fotograaf. Eventueel met een echt fijn zinnetje erbij. Dan krijg ik echt meer zin in zo'n sapje. Meneer Grolsch, zo verkoopt u veel meer flesjes. Echt.

Gerelateerde items Grolsch Fitzroy

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs