PR & Reputatie

ING, Unicef en Brandstichting verbeelden de droom van Vika

Redactie | 14 maart 2017, 12:03

In een animatiefilm laat Unicef zien wat het voor een kind in Indonesië kan doen.

Dit is de droom van Vika. Ze wil als president van Indonesië de overstroming in Jakarta stoppen. Unicef leert haar de vaardigheden om deze droom werkelijk te maken. ING ondersteunt Unicef (onder meer met de ING Spaarrekening voor Unicef).

Klant: ING Netherlands
Costumer Journey Expert: Stephan Swerissen
Bureau: Brandstichting Amsterdam
Creative directors: Bruno Tozzini and Ruben Smit
Copywriters (script&voice over): Bruno Tozzini and Ruben Smit
Regisseur: Alton
Productie: Santa Transmedia
Audio en sound design: Combustion

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Unicef Ing brandstichting

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs