PR & Reputatie

Koffiedik Kijken 2017 geeft een kijkje in de toekomst

Claartje Vogel, redactie | 5 januari 2017, 17:07

De vier sprekers zijn bekend

Wie gaat het maken in het nieuwe jaar? Welke producten zien we niet meer terug en welke doen het beter dan ooit? Welk (sociaal) medium gaat verdwijnen en welk platform breekt door in 2017? Antwoord op deze vragen en meer krijg je tijdens Koffiedik Kijken.

Toekomst

Op 12 januari komen professionals uit media, marketing en communicatie samen voor een kijkje in de toekomst. Presentator Jort Kelder blikt met vier sprekers vooruit op het nieuwe jaar. Daarnaast wordt de Adformatie100 bekendgemaakt, de lijst met de 100 mensen die het afgelopen jaar het verschil maakten in het vak.

Sprekers


Marc Oosterhout is auteur van de boeken ‘Ondernemende Types’ en ‘Powerbrands; 7 onwrikbare principes van het nieuwe merkdenken’. Begin 2017 komt zijn nieuwste boek ‘De kunst van het kiezen’ uit. Daarin analyseert hij de Nederlandse politiek en wat politieke partijen van merken kunnen leren.

 
Victor Knaap is sinds 2003 managing director bij MediaMonks, het grootste digitale productiebureau met 600 medewerkers en 10 kantoren wereldwijd. Afgelopen jaar werd Victor, tijdens de uitreiking van de Adformatie100, uitgeroepen tot meest onmisbare persoon in de reclame.

 
Sinds 2012 is Marion Koopman CEO van Greenhouse Group, de grootste datagedreven online marketing groep van Nederland. Voorheen was ze werkzaam bij KPN als Algemeen Directeur van XS4ALL en Hi Mobile. Naast haar werk zit ze in het bestuur voor Hart van Vrouwen en E-hulp.nl.

 
Sinds begin 2015 is Mariëlle Krouwel Hoofd Merk en Communicatie bij SNS. Afgelopen jaren won SNS met opvallende reclames de SAN, Esprix en de Effie. Voorheen was Krouwel in vergelijkbare functies werkzaam bij KPN, Aegon, TUI en Philips. Daarnaast is ze voorzitter van de SAN jury Financieel.

Gouden Koffiekopje

Daarnaast krijgt de persoon met de beste voorspellingen voor 2016 het ‘Gouden Koffiekopje’. Koffiedik Kijken is een initiatief van in samenwerking met de Adformatie en .

Over de auteur

Claartje Vogel
Journalist en redacteur voor Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Tijdschrift voor Communicatie (Adfogroep). Lees meer over Claartje Vogel

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items koffie dik Koffiedik Koffiedik Kijken

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs