PR & Reputatie

KPN is de nieuwe hoofdsponsor van de Eredivisie

Redactie | 20 april 2017, 14:08

KPN is met ingang van seizoen 2017/18 hoofdsponsor van de Eredivisie. De telecommer is sinds 2014 al verbonden als official partner van de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie. Deze samenwerking wordt nu voor de komende vier seizoenen uitgebreid tot het niveau van hoofdsponsor.

Met ingang van seizoen 2017/18 kiest de Eredivisie voor maximaal twee partners en beide posities zijn nu dus voor de komende jaren ingevuld met hoofdsponsor KPN en maatschappelijk partner VriendenLoterij.

Als hoofdsponsor zal KPN prominent zichtbaar zijn rondom het Eredivisievoetbal in alle stadions en tv-uitzendingen. De komende tijd werken KPN en Eredivisie Media & Marketing verder aan concrete ideeën om de samenwerking optimaal te benutten.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

matthew

(22 april 2017, 5:14)
De komende tijd werken KPN en Eredivisie Media & Marketing verder aan concrete ideeën om de samenwerking optimaal te benutten.
spanish to english @ http//sites.google.com/site/spanishtoenglishtrans/
Avatar

Outletkluizen.nl Zandvliet

(26 april 2017, 16:15)
https://outletkluizen.nl/
Goed verhaal Matthew.

Prima voor de KNVB om samen te werken met 2 sterke Nederlandse merken.
Ben ik overigens de enige die het idee heeft dat KPN al veelvuldig zichtbaar was?

Gerelateerde items Kpn

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs