PR & Reputatie

Lingeriemerk Livera volgt real-beauty-aanpak van Dove

Roderick Mirande, redactie | 16 mei 2017, 10:15

‘We willen laten zien dat elke vrouw en elke maat mooi is.’

Lingerie-retailketen Livera (vroeger Euretco, nu in handen van het Franse Chantelle), komt dit voorjaar met een contentcampagne met de boodschap ‘Iedere vrouw is mooi, wat voor figuur je ook hebt’. De campagne, die samen met contentmarketingbureau LVB Networks is ontwikkeld, moet het merk onder de a...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Livera Real Beauty Dove

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs