PR & Reputatie

NRC introduceert 'De NRC Code' voor kwaliteitsjournalistiek

Redactie | 17 mei 2017, 17:32

Ceci n’est pas un bureau heeft de campagne ontwikkeld.

De campagne laat zien hoe de NRC-journalistiek gebaseerd is op De NRC Code: een document waarin de uitgangspunten en grondbeginselen zijn vastgelegd.

'Juist in een tijd van vluchtigheid, oppervlakkigheid en nepnieuws richt NRC zich tot lezers die hechten aan journalistieke kwaliteit', is de boodschap. Er is een actiepagina: nrc.nl/nrc-code.

Naast online wordt de campagne ook gevoerd in de eigen media, magazines en op radio. Afzender is nrc.next, de NRC in de ochtend.

De campagne is in samenwerking tussen Ceci n’est pas un bureau, uitgeverij, hoofdredactie en fotoredactie tot stand gekomen.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Nrc Ceci n’est pas un bureau

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs