PR & Reputatie

Nuon komt met vervolg op campagne ‘Luisteren geeft energie’

Redactie | 13 september 2017, 10:07

In deze nieuwe campagne staat het waarderen van langere relaties centraal.

Met een nieuwe, geïntegreerde campagne geeft Nuon met specifieke klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering ‘Luisteren geeft energie’.

Friso Westenberg, marketingcommunicatiemanager bij Nuon: ‘Iedereen kan zeggen dat klanten op één staan, maar als je er niets mee doet, bijft het bij woorden. Wij doen het anders met Nuon Blijven Loont en Nuon Exclusief. Wij willen laten zien dat wij onze klanten écht waarderen. Deze campagne draait om hen en niet om ons.’

Gijsbregt Vijn van bureau Lemon Scented Tea: ‘Iedereen heeft wel een Ome Jan in zijn omgeving. Iemand die altijd voor iedereen klaar staat en daarvoor wel wat vaker gewaardeerd mag worden. We laten op een emotionele manier zien wat waardering doet met mensen en hoe Nuon klanten waardeert.’

Credits
Bureau: Lemon Scented Tea
Regie: Bram van Alphen
Productiemaatschappij: hazazaH
RTV-producer: Sander Heeroma
Geluid: LAB-3
Postproductie: Captcha!
Verantwoordelijk bij klant: Friso Westenberg, Helma Verstoep

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Nuon

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs