PR & Reputatie

[Poll] Het is een schande dat PR-bureaus aan factchecking moeten doen

Redactie | 28 maart 2017, 10:56

Samsung heeft een PR-bureau speciaal de opdracht gegeven om het werk van Nederlandse journalisten te factchecken. Volgens Anne ter Braak, hoofd Communicatie van Samsung, was het toenemende aantal  fouten in berichten aanleiding voor de opmerkelijke stap.

over de kwaliteit van journalistiek is er al langer en groeit. De krimp op redacties en de toegenomen werkdruk van journalisten zijn daar debet aan. Maar betekent dit dat we als communicatieprofessionals dit ook moeten accepteren? 

je kunt de mening van de experts lezen, maar we zijn ook benieuwd naar jouw opinie.

Daarom de stelling: Het is een schande dat PR-bureaus aan factchecking moeten doen.

Illustratie:

Het is een schande dat PR-bureaus aan factchecking moeten doen

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Poll Journalistiek factchecking

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs