PR & Reputatie

Pretpark promoot nieuwe attracties met ‘echte’ zombies op billboard

Christian Manuputty, redactie | 6 september 2017, 10:42

Levende doden maken de straten van Londen onveilig.

Wie een fobie voor zombies heeft én in Londen woont, kon deze week maar beter binnen blijven. In de Engelse hoofdstad stond namelijk een billboard bemand met levende doden.

Aan het billboard was een lange eettafel bevestigd waar zombies zich verorberden aan menselijke resten. De zombies gooiden ook met deze resten naar voorbijgangers of strompelden door de wijk.

Het Engelse pretpark Thorpe Park Resort kwam met deze stunt ter promotie van twee nieuwe attracties die zijn gebaseerd op zombieserie The Walking Dead. De attracties zijn ook geopend ter gelegenheid van Fright Nights: het grootste jaarlijkse evenement van het pretpark.

Voor deze attracties sloot het pretpark een deal met het Amerikaanse televisiestation AMC. Het bureau Taylor Herring is overigens verantwoordelijk voor deze stunt.

 

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie Online, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Wendy

(8 september 2017, 12:08)
It''s so scary! I'm shocked at how real it look :( Really, I hate Halloween.
https://www.imgrum.one/

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs