PR & Reputatie

Ronald McDonald als horrorclown in nieuwe anti-plofkip-campagne van Wakker Dier

Redactie | 10 januari 2017, 11:18

Wakker Dier zet campagne voort want: 'Ondanks mooie woorden en het groene logo serveert McDonald's nog steeds plofkip.'

Het is op de kop af 5 jaar geleden dat Wakker Dier startte met de campagne tegen de plofkip. De stichting meldt dat supermarkten inmiddels vergevorderd zijn met het omschakelen naar een diervriendelijkere kip. 'Maar', zegt Wakker Dier, 'op andere plekken wordt er nog volop plofkip verkocht. Zo staat...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Wakker Dier Mcdonald's Plofkipjes

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners
Whitepapers
Blijf op de hoogte


Adfo Events
Populaire blogs