PR & Reputatie

Specsavers kiest voor Het PR Bureau

Redactie | 15 mei 2017, 9:52

Het Amsterdamse bureau gaat aan de slag met corporate, consumer en lifestyle PR

Na een intensieve pitchronde heeft Specsavers gekozen voor de ondersteuning van Het PR Bureau.

Specsavers wil de komende jaren een steeds prominentere rol spelen in de markt van eerstelijns oog-en hoorzorg en haar positie verder versterken.

Ontwikkelen van merk

Wieteke van Hunnik, hoofd PR & Communications bij Specsavers: ‘Daarvoor zijn wij op zoek gegaan naar een bureau dat deze doelstelling met PR kan ondersteunen. Wij zijn ervan overtuigd dat de strategische en creatieve aanpak van Het PR Bureau gaat bijdragen aan het behalen van onze groeiambities en het verder ontwikkelen van ons merk.’

Specsavers is een snelgroeiende retailketen met b125 oog- en hoorzorgwinkels in Nederland. De winkels worden gerund op joint-venture basis onder leiding van lokale winkelpartners.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Specsavers Het Pr Bureau

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs