PR & Reputatie

Vergaderkamer bij Coolblue heet ‘je moeder’, en niet iedereen vindt dat grappig ​​​​​​​

Redactie | 21 april 2017, 12:03

Humor als huisstijl of puberaal gedoe?

De communicatie van Coolblue kenmerkt zich door grappenmakerij. PR- en communicatiemedewerkers gaan door het leven als praatjesmakers, oprichter en topman Pieter Zwart noemt zichzelf eindbaas, en als je de pakketjes wegbrengt heb je een baan als bezorgheld.   'In Je Moeder!” Deze leukdoenerij wordt ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Coolblue Blog

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs