PR & Reputatie

Volvo komt met sterke reclamefilm 'moments'

Claartje Vogel, redactie | 11 juli 2017, 15:20

Het Zweedse automerk laat zien hoeveel impact één moment kan hebben

Dat een film over veiligheid niet saai hoeft te zijn, bewijst bureau Forsman & Bodenfors Gothenburg met deze commercial voor de nieuwe Volvo XC60. Bijzonder aan deze auto is dat hij is uitgerust met een geavanceerd veiligheidssysteem.

Hoe dat werkt, zie je in deze video over een klein meisje en haar eerste schooldag.

Credits:
Bureau: Forsman & Bodenfors Gothenburg
Art Director: Andreas Malm, Karl Risenfors
Copywriter: Gustav Johansson
Productie: New Land
Regisseur: Gustav Johansson

Over de auteur

Claartje Vogel
Journalist en redacteur voor Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Tijdschrift voor Communicatie (Adfogroep). Lees meer over Claartje Vogel

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Volvo Commercial Veiligheid

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs