PR & Reputatie

Voordekunst roept op tot samenwerking in kunst- en cultuursector

Redactie | 7 september 2017, 13:43

De nieuwe campagne is gemaakt door bureau KesselsKramer

Crowdfundingplatform Voordekunst begint een nieuwe videocampagne, waarmee de organisatie makers en cultuurliefhebbers bijeen wil brengen.

De campagne 'maak het samen' is ontwikkeld door KesselsKramer in samenwerking met regisseur Eefje Suijkerbuijk. Met de film benadrukt voordekunst de kracht van publiek in de creatieve sector.

Bijdragen aan kunst en cultuur
De boodschap is dat niet alleen de politiek of de elite, maar ook het publiek een stem heeft in wat voor kunst gemaakt wordt. Mensen laten bijdragen aan kunst is precies wat Voordekunst doet. Via het platform kunnen mensen financieel bijdragen aan projecten rondom kunst en cultuur.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Kesselskramer kessels kramer Voordekunst

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs