PR & Reputatie

Hoed u voor blanke mannelijke managers die blindelings afgaan op hun onderbuikgevoel

Opinie | 29 april 2017, 12:00

Ici Paris en Pepsi slaan de plank verschrikkelijk mis, vindt Scato van Opstall.

De grote schrik van veel creatieven is een blanke mannelijke manager van middelbare leeftijd. Zo eentje die jouw briljante concept eerst aan z’n vrouw, dochter, schoonmoeder en kantinejuffrouw voorlegt.  En je daarna vertelt dat ze het he-le-maal niks vinden. Niks geheide lamp, je blijft nog een jaa...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Column Scato van Opstall

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events