PR & Reputatie

Laat je merk geen propagandaknechtje zijn van intolerante groepen

Opinie | 22 maart 2017, 16:27

[column] 'Religids' staat haaks op alles wat Ikea als merk wil zijn, vindt Scato van Opstall

Zou Ikea een speciale brochure voor z’n IS-klanten maken? Een vrolijk 9-jarig gappie legt z’n handwapen op nachtkastje Kafir. In het badkamerkatern staat wasmand Køpke, waarin twee vers afgehakte hoofden uitlekken. Want zo zien IS-gezinnen hun leefomgeving graag. Ikea begrijpt dat vast wel. Voor de ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Over de auteur

Scato van Opstall, columnist

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Marc

(22 maart 2017, 21:18)
Waar gaat dit over? Er is geen touw aan vast te knopen.
Avatar

Theo Brand

(23 maart 2017, 12:47)
De intolerantie van de auteur mag er trouwens ook wezen. Wie niet in het westers-liberale plaatje past, moet wegwezen bij IKEA. Waarom?

Gerelateerde items Column Scato van Opstall

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events