Reclamemakers moeten alleen reclame maken

Opinie | 11 juni 2016, 8:00

Reclame is verleiden en dat weet de consument. Maar als je je vermomt als onafhankelijke autoriteit, ben je de kluit aan het belazeren, betoogt Scato van Opstall

De marketing- en communicatiewereld wordt van oudsher bewoond door vrolijke nieuwe-kansen-zieners en ongecompliceerde hoera-roepers. Gezellig volk, maar het zou de sector sieren om eens stil staan bij de consequenties van de dubieuze cocktail tussen commercie en redactie. Consumenten nemen reclame m...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Over de auteur

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Maarten Bakker

(13 juni 2016, 10:16)
http://www.bvh.nl
Godzijdank. Ik begon bijna te denken dat ik de enige was.
Avatar

sikko gerkema

(14 juni 2016, 8:37)
Mooi stuk Scato

Gerelateerde items Branded Content

Blijf op de hoogte


Adfo Events