door Beeckestijn Business School, partner | 26 juni 2015, 14:58 in Mensen & Carrière
Community Contentmarketing channel management

Jouw eigen mediakanaal of community starten? Waarom niet?

Beeckestijn Business School, partner | 26 juni 2015, 14:58

Earned, paid en owned media, als marketeer bent u op zoek naar de juiste combinatie van deze drie. Wanneer is het slim om uw eigen kanaal te starten? Aan welke doelstelling zou dat eigen kanaal dan kunnen bijdragen? En hoe pakt u dat eigenlijk aan, ook content-wise?

Beeckestijn Business School publiceerde, in samenwerking met auteur Patrick Petersen het whitepaper &;Channels, content en communities; start uw eigen kanaal&;.  In dit whitepaper geven wij u aanknopingspunten en factoren om rekening mee te houden bij het opzetten van uw eigen kanaal of community.

Het whitepaper is .

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

Beeckestijn Business School

Partner

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter