Whitepaper - Digital & Online Marketing Trends 2017

Over digitaal talent, data, customer centricity en algoritmes
Uit de vele studies naar marketingtrends die we de afgelopen periode zagen, maken we in ieder geval op dat het marketingvakgebied volop in ontwikkeling is en absoluut niet stilstaat. Meer dan ooit is er (heel) veel aandacht voor technologie. We weten dat vernieuwingen en investeringen in marketingtechnologie meestal niet direct op de korte termijn renderen. Het lijkt effectiever om minder voorop te lopen, maar investeren in kennis over innovaties is meer dan ooit een ‘verplichting’ geworden voor marketeers. Want voor je het weet loop je achter de feiten aan en heeft de concurrentie een voorsprong die niet meer in te halen lijkt. Met welke trends u komend jaar aan de slag moet en hoe u dat, met de 12 concrete actiepunten kunt doen, kunt u lezen in het meest recente whitepaper van Beeckestijn Business School.
 

Download nu uw exemplaar van het whitepaper

 

 

Digital & Online Marketing Trends 2017 aanvragen

Wij attenderen u erop dat wanneer u een document downloadt of op een andere wijze informatie aanvraagt, u door de auteur kunt worden benaderd. Voor overige voorwaarden kunt u onze privacy statement en voorwaarden raadplegen.

Dit is een bijdrage van

Beeckestijn Business School

Partner

Blijf op de hoogte