Whitepapers

    Kenmerken van dagbladlezers; een update  Al jaren zijn dagbladen een stabiele factor in een woelige mediawereld, met een stabiel aantal titels en een bijzonder hoge abonneegraad. Met de NOM Printmonitor 2017 in de hand geven wij hier een kennisupdate over de opmerkelijke kenmerken van de lezersmarkt. Download Whitepaper
    Programmatic Mobile Advertising  Programmatic mobile advertising heeft vele toepassingen en biedt een groot aantal mogelijkheden qua campagnevorm- en strategie. Dessalnietemin blijft de marketingdiscipline beperkt tot display advertising, niet meer en niet minder. Maar is dat nog wel zo anno 2017? Download Whitepaper
    Analyse van media-aandacht steeds belangrijker  Onderzoek over de analyse en duiding van media-aandacht: “75% marketeers vindt media-analyse belangrijk; slechts 20% gebruikt het”. Dat blijkt uit een onderzoek van Kantar TNS in opdracht van het ANP. Lees erover in de whitepaper 'Analyse van media-aandacht steeds belangrijker'  Download Whitepaper
    Tijdschrift voor Marketing 4 met Top 100 Marketeers  Lees nu (online) Tijdschrift voor Marketing 4 met onder meer de volgende onderwerpen:De volledige Top 100-lijst met de beste Nederlandse marketeersInterviews met de Top 3: Winnaar Pieter Zwart (Coolblue), Thecla Schaeffer (G-Star) en Jeroen Hubert (Ikea)De beste marketingbedrijven en marketingtalen... Download Whitepaper
    Manage je reputatie in het social media tijdperk  Ontwikkelingen in je omgeving kunnen cruciaal zijn voor de toekomst van je organisatie. Het is dan ook belangrijk om altijd en overal op de hoogte te zijn van veranderingen en issues. Zo kun je de reputatie van je organisatie managen en snel inspringen op een mogelijke crisis. Ontdek in dit whitepaper... Download Whitepaper
    Bouwen aan een customer centric organisatie  Veel organisaties zijn ervan overtuigd dat de enige manier om succesvol te zijn en te blijven customer centricity is. Customer Centricity staat letterlijk voor het centraal stellen van de klant (en stakeholders) in een ondernemingsstrategie. Het is een strategisch concept van klantgerichtheid. Een groeiend... Download Whitepaper
    Verbeteren klantbeleving staat bovenaan prioriteitenlijst van marketeers  We leven in het tijdperk van de klantbeleving. Voor de meeste marketeers is dit dan ook de topprioriteit voor 2017. Daarnaast wordt er meer geïnvesteerd in de bedrijfscultuur en nieuwe technologieën zoals AI en VR. Econsultancy en Adobe ondervroegen ruim 14.000 marketeers werel... Download Whitepaper
    De Out of Home trends van 2017  Out of Home staat aan de vooravond van grote veranderingen: Zo vinden er op dit moment ontwikkelingen plaats m.b.t. planning, inkoop en interactie met het publiek. Op den duur zal de traditionele manier van mediaplanning veranderen, waarbij de voorspelling is dat volgend jaar het OOH landschap onherkenbaar zal zijn in ... Download Whitepaper
    Case: De voordelen van perfecte online klantenservice  Telfort kan 95% van de klanten antwoord geven op hun vragen, zonder dat daarvoor menselijk contact benodigd is. De hoogste non-contact-ratio van heel Europa! En de klanttevredenheid is gestegen! Lees hier hoe Telfort hun online service-omgeving heeft omgeturnd tot de beste klantenservice-machi... Download Whitepaper
    Vergroot de totale klantwaarde van je organisatie   Meer verdienen aan loyale klanten klinkt altijd interessant. Toch is dit geen vanzelfsprekend proces.Organisaties die echter investeren in het verzamelen van klantdata en het aanscherpen van het digitale klantbeeld, zien de klantwaarde groeien.In dit whitepaper van GX Software lees je meer over het ... Download Whitepaper
Blijf op de hoogte