Whitepapers

    Bouwen aan een customer centric organisatie  Veel organisaties zijn ervan overtuigd dat de enige manier om succesvol te zijn en te blijven customer centricity is. Customer Centricity staat letterlijk voor het centraal stellen van de klant (en stakeholders) in een ondernemingsstrategie. Het is een strategisch concept van klantgerichtheid. Een groeiend... Download Whitepaper
    Verbeteren klantbeleving staat bovenaan prioriteitenlijst van marketeers  We leven in het tijdperk van de klantbeleving. Voor de meeste marketeers is dit dan ook de topprioriteit voor 2017. Daarnaast wordt er meer geïnvesteerd in de bedrijfscultuur en nieuwe technologieën zoals AI en VR. Econsultancy en Adobe ondervroegen ruim 14.000 marketeers werel... Download Whitepaper
    De Out of Home trends van 2017  Out of Home staat aan de vooravond van grote veranderingen: Zo vinden er op dit moment ontwikkelingen plaats m.b.t. planning, inkoop en interactie met het publiek. Op den duur zal de traditionele manier van mediaplanning veranderen, waarbij de voorspelling is dat volgend jaar het OOH landschap onherkenbaar zal zijn in ... Download Whitepaper
    Case: De voordelen van perfecte online klantenservice  Telfort kan 95% van de klanten antwoord geven op hun vragen, zonder dat daarvoor menselijk contact benodigd is. De hoogste non-contact-ratio van heel Europa!En de klanttevredenheid is gestegen! Lees hier hoe Telfort hun online service-omgeving heeft omgeturnd tot de beste klantenservice-machine b... Download Whitepaper
    Vergroot de totale klantwaarde van je organisatie   Meer verdienen aan loyale klanten klinkt altijd interessant. Toch is dit geen vanzelfsprekend proces.Organisaties die echter investeren in het verzamelen van klantdata en het aanscherpen van het digitale klantbeeld, zien de klantwaarde groeien.In dit whitepaper van GX Software lees je meer over het ... Download Whitepaper
    De vijf beste manieren om de customer journeys te begrijpen   Wat is een customer journey nu eigenlijk en hoe kun je die inzetten? Inzicht in de customer journey maakt het mogelijk om voor organisatie om een verbeterslag te maken op gebied van kwaliteit, loyaliteit en omzet. Marketing kan efficiënter en meer resultaatgericht te werk gaan en precies d... Download Whitepaper
    In vijf stappen een heldere klant analyse  In de afgelopen tien jaar is een klantanalyse geëvolueerd van handig om  te hebben naar noodzakelijk. Met deze data en de daaruit volgende analyses is het mogelijk om nóg meer efficiency, nóg meer kwaliteit en een betere service aan uw klanten te bieden. Echter, het spel is veranderd en vereist nu een m... Download Whitepaper
    Het vertalen van klantkennis naar groei  Klanten hebben hoge verwachtingen, ze oordelen snel en de concurrentie is slechts een klik verwijderd. Belangrijk is daarom inzichtelijk te hebben wat de klant drijft en misschien nog wel belangrijker is hierop inspelen. De kunst is om deze kennis van je klanten zo te gebruiken dat je onderneming hier profijt ... Download Whitepaper
    Service excellence als differentiator – transitie naar excellente klantbeleving in 10 shifts  Service excellence als onderscheidende factor, de ROI van klantgerichtheid, customer delight en meerNu de economie weer aantrekt en de crisis achter ons ligt, komen klantbeleving en waardering van klanten steeds hoger op de agenda van steeds meer organisat... Download Whitepaper
    Verhoog datakwaliteit met behulp van deze 6 hands-on tips!  Dagelijks verhuizen klanten, krijgen zij kinderen of overlijden zij. Nederland is altijd in beweging en hierdoor ook de data. Zorg ervoor dat de juiste klanten/prospects worden aangeschreven, waardoor bijvoorbeeld gevoelige financiële en of polis informatie niet op de verkeerde plek beland. ... Download Whitepaper
Blijf op de hoogte