Mensen & Carrière

Britse reclamebranche vecht voor behoud van internationale creatieven

Gastblogger | 13 november 2017, 15:26

Kan de Amsterdamse ‘creative scene’ profiteren van de The Great British Braindrain?

Door: Annelies Valk* Het Verenigd Koninkrijk: een grote klant die direct geholpen moet worden met een campagne, om zelf campagnes te blijven maken. Op 23 juni 2016 viel het besluit voor een Brexit - een dag wordt gezien als de slechtste reclame voor het Verenigd Koninkrijk ooit. Campagne: A Great Ad...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Annelies Valk Vodafone Londen

Meer in channel Mensen & Carrière

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte