Mensen & Carrière

Creatieve industrie zoekt talent: vinden jongeren reclame nog sexy? (2/2)

Claartje Vogel, redactie | 13 oktober 2017, 7:00

Bureaus zijn naarstig op zoek naar creatief talent dat kan omgaan met de eisen van de digitale wereld. De vraag is of studenten nog ambitie hebben om in de reclamewereld aan de slag te gaan.

In Creatieve industrie zoekt talent: hoe vind je de juiste werknemer? kwamen allerlei initiatieven aan bod om jonge talenten te begeleiden van de schoolbanken naar reclamebureaus. Een van de oorzaken van het tekort aan het ‘juiste’ talent, is een gat tussen opleiding en praktijk. Een andere oorzaak ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items talentontwikkeling Talent Jongeren

Meer in channel Mensen & Carrière

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte