PR & Reputatie

‘Een content overkill? Dat is de grootst mogelijke onzin’

, redactie | 20 december 2016, 6:45

[INTERVIEW] Wayne Parker Kent stort zich sinds februari met The Agency vol op contentmarketing. En dat gaat niet om snel scoren met een viral, wel om merken bouwen. ‘We meten liever na een halfjaar de merkassociaties door.’

In februari van dit jaar kondigde uitgever Wayne Parker Kent aan met een eigen reclamebureau te beginnen, gespecialiseerd in contentmarketing. The Agency is de naam en agency lead Frank Goren en creative lead Mark Schoones leiden het bureau. We zijn nu tien maanden verder en The Agency lijkt een suc...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Contentmarketing Wayne Parker Kent

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte