PR & Reputatie

Wie beter wil communiceren moet allereerst deze 4 grote missers zien te vermijden

Redactie | 15 maart 2017, 12:21

Want mislukkingen en averechtse effecten leren je meer dan oefeningen in hoe je een geweldige kernboodschap formuleert.

[Door Harrie van Rooij] De oude Babyloniërs, maar vermoedelijk alle oude volkeren, maakten gebruik van magische woorden om zaken voor elkaar te krijgen. Demonen uitdrijven, slangengif verwijderen, iemand een aandoening bezorgen. In onze tijd is het officiële geloof in zulke magie verdwenen. Toch bli...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Gedragsverandering

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte