PR & Reputatie

‘Wie YouTube- en tv-reclame combineert, haalt meer winst’

, redactie | 14 december 2016, 11:22

De belangrijkste inzichten tijdens YouTube Brandcast 2016

Wie YouTube inzet naast tv-reclames, haalt de beste resultaten. Dat is tenminste de boodschap tijdens de YouTube EMEA (Europa, Midden-Oosten en Afrika) Brandcast 2016. YouTube en moederbedrijf Google hebben bureaus, merken, YouTube-sterren en pers uitgenodigd voor een spectaculair evenement in Londe...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Youtube Brandcast Londen

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte