PR & Reputatie

Aan de Staatsloterij kleeft nu het etiket van onbetrouwbaarheid, en dat is volkomen terecht

Gastblogger | 2 december 2016, 15:50

Hoe moeten we het nepnieuws van de Staatsloterij duiden? Charles Huijskens geeft antwoord

Door Charles Huijskens, HuijskensBickerton  Olifanten en journalisten hebben niet alleen een dikke huid, ze hebben ook een fenomenaal geheugen. Nu de Staatsloterij een verzonnen verhaal heeft verspreid als een serieus bericht, zijn de rapen gaar. Hoofdredacteur Paul Jansen van de Telegraaf is terech...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Charles Huijskens Staatsloterij De Telegraaf

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Populaire blogs