PR & Reputatie

Het beste algoritme ben je zelf

Gastblogger | 12 januari 2018, 14:53

Daan Remarque (Ogilvy & Mather Amsterdam) kreeg de afgelopen weken talloze mails van bedrijven die de klant centraal stellen.

Beste D., wat vond je van onze klantenservice? Heb je onze app al? Hoe bevalt je aankoop Daan? Schrijf hier een recensie en maak kans op een cheque. Geachte heer Remarque, mis onze last minutes niet. Gelukkig nieuwjaar Daan, van ons hele team! We hebben al een tijdje niks van je gehoord Daan. Als je...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items algoritme Klantenservice Klanttevredenheid

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Populaire blogs