PR & Reputatie

Misser of missie?

Gastblogger | 18 april 2017, 10:40

Blogger Daan Remarque over Pepsi, Volvo, Dove en Nike

Beeld: Dove heeft al meer dan 12 jaar de merkmissie 'echte schoonheid' Door Daan Remarque* Je zal maar Pepsi zijn. Met de beste intenties en een ambitieus budget gaat je interne bureau aan het werk en dan krijg je dit. De hele wereld protesteert, je moet je peperdure campagne na 24 uur terugtrekken ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Daan Remarque Pepsi Volvo

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Populaire blogs