PR & Reputatie

Viral van de week: Nike verbouwt Russisch kinderliedje

, blogger | 13 maart 2017, 9:40

Meisjes zijn meer dan bloemen, roddel en marmelade, blijkt uit de campagne van Wieden+Kennedy met muziek van MassiveMusic.

We zien een meisje in een volgepakt theater die een van Ruslands bekendste kinderliedjes begint te zingen. Het liedje heeft als tekst: 'Meisjes zijn gemaakt van bloemen, roddel en marmelade'.

Halverwege verandert het meisje van toon. Ineens zingt ze over 'zelftoewijding', 'bekwaamheid' en 'doorzettingsvermogen'. Ze ziet sterke vrouwelijke atleten die haar aanmoedigen om door te gaan met zingen. Aan het einde staat ze niet langer in het theater, maar op het voetbalveld - voor de goal en met maar één doel voor ogen: 'You're made of what you do. Believe in more'

Wieden+Kennedy is verantwoordelijk voor de campagne. MassiveMusic tekende voor de muziek van 'What are girls made of' en 'This is Us'.

, gespecialiseerd in het ontwikkelen, bedenken en seeden (verspreiden) van viral video's, kiest wekelijks de viral van de week.

Over de auteur

Erik Hensel (27) is eigenaar van viral video bedrijf LifeHunters. Lees meer over

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Populaire blogs