Bas Verheijen (Hema), Brenda Smith (Kruidvat), Leo Hensen (Odido), Stijn Mentrop (McDonalds), Valentijn van Santvoort (Holie) maken kans.
DPG Media verkoopt ook magazine Tina 18:08
Experimentele nachtcampagne weet 'verstopte' probleemgokkers toch te bereiken 15:30
Het plafond van performance-marketing is bereikt en dat is goed nieuws 15:00
Bumble vernieuwt datingapp en merkidentiteit, compleet met nieuwe campagne 14:01
Alfred wint pitch Leescoalitie 13:51
Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina over.
Van Copilot-knop en samenwerking met Axel Springer tot nieuwe Chat Ads API-partner.
Klanten terugwinnen die moeilijk te bereiken zijn.Wehkamp deed het, met een opvallende direct mailing. De campagne ontstond in het PostLab.
'Met deze campagne willen we laten zien dat échte hardcore voetbalfans niet zijn wie je denkt dat ze zijn'
Pilotproject benadert moeilijk bereikbare groep van spelers in casino’s en speelhallen op het moment dat ze er net even voor openstaan.
Strateeg Paola Cassone kan het niet vaak genoeg benadrukken; blijf investeren in upper funnel advertising.
Het gaat financieel niet goed met de datingapp. Een vernieuwde app moet meer (betalende) gebruikers opleveren.
Het bureau is aan de slag met een campagne die 'de magie van lezen' moet overbrengen.
De ruim 150 medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt hebben de afgelopen jaren meer dan 15 miljoen kaarthouders in elkaar gezet.
Hoewel de impact voelbaar is, is er nog hoop voor adverteerders.
Hij wil na zeven jaar 'iets nieuws' gaan doen.
Prijs van ShowHeroes als erkenning voor inspanningen van bureaus en adverteerders op het gebied van klimaat, data-ethiek en inclusiviteit.
Het bureau moet bedrijven helpen een 'nieuwe golf' te creëren, aldus Van Raaij.
Een van de hoofdrollen is voor Samuel de Leeuw die zijn aangrijpende verhaal uit de Tweede Wereldoorlog aan zijn kleindochter vertelt.
Rivelino Rigters presenteert: REBORN by BLACKROCKSTAR
TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met vier nominaties.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
CAMPAGNEPRAAT | Krijgt deze campagne ons panel de trein in? Wie weet, zolang NS maar op hetzelfde spoor blijft...
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
DubbelFrisss blijft het merk van ‘lekker gek’. ‘Het merk spoort je aan om meer uit leven te halen.’
Ter ere van het vijftienjarige bestaan van de retailer.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal schrijver en podcastmaker Frida Boeke.
De uitreiking vindt plaats op 30 mei in Hilversum.