PR & Reputatie

Communicatiebaas ABN Amro schrijft mee aan reorganisatie die hem zelf zijn baan kost

Redactie | 11 juli 2017, 12:59

Roland van Maanen, brand & externe communicatie, maakt na 12 jaar plaats

ABN Amro heeft communicatie en marketing op de schop genomen. Waar alle communicatie- en marketingactiviteiten in één afdeling waren ondergebracht, is dat nu opgeknipt en gedecentraliseerd. De functie van Roland van Maanen, die de centrale marcom-afdeling leidde en één van de architecten was van de ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Abn Amro

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs