PR & Reputatie

Communicatiebureau IvRM wint pitch Physitrack

, redactie | 4 augustus 2014, 13:35

Platform voor thuisoefeningen wil bekender worden en reputatie verbeteren.

Physitrack heeft na een pitch communicatiebureau IvRM geselecteerd als partner voor de Nederlandse markt. Physitrack is een online platform voor thuisoefeningen, waarmee het revalidatieproces wordt verbeterd. IvRM is gevraagd om de inhoudelijke positionering van Physitrack bij haar doelgroepen te versterken, met een combinatie van diensten in pr en stakeholder-engagement.

Physitrack is een initiatief van onder anderen Nathan Skwortsow, die eerder al Kamernet.nl en Lexa.nl lanceerde. Na eerdere introducties in Engeland, de Verenigde Staten, Canada en Australië heeft Physitrack nu voet gezet op Nederlandse bodem. Physitrack biedt fysiotherapeuten, chiropractors, oefentherapeuten en andere zorgverleners een nieuwe standaard voor het doen van thuisoefenprogramma’s.

Physitrack wil haar bekendheid vergroten en reputatie versterken. 

 

Over de auteur

Journalist voor CommunicatieOnline, MarketingOnline, Adformatie.nl en de bijbehorende magazines. Lees meer over

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Physitrack IvRM

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs