PR & Reputatie

Communicatiebureau maakt parodie op 'stel je eens voor'-campagne van Rabobank

Redactie | 7 november 2017, 16:28

Branding a better world bekritiseert de campagne van de bank en maakt ondertussen reclame voor eigen dienst.

Communicatiebureau Branding a better world vindt dat Rabobank loze beloftes doet in de nieuwste campagne. Dat inspireerde het bureau om een eigen filmpje te maken. In deze commercial komt alle kritiek op Rabobank naar voren, gevolgd door reclame voor de eigen dienstverlening.

Is deze campagne wel geloofwaardig? Oordeel zelf.

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (12)

Comment author avatar
Avatar

Peter Heinen

(8 november 2017, 12:40)
Toch een beetje een tegenvaller als je een scherpe parodie verwacht die de Rabobank (en de hele bankensector) een spiegel voorhoudt over hun zelfingenomenheid, ongeloofwaardigheid en arrogantie...
Avatar

Marijke

(8 november 2017, 13:20)
Ok.. ik had inderdaad een scherpe parodie verwacht, geen reclamecampagne voor het bureau. Waar is de kritische noot en de boodschap aan de Rabobank, behalve dat de stijl gelijk is?
Avatar

Jan-Jelle van Hasselt

(8 november 2017, 13:55)
http://witcommunicatie.nl/
Is dit door Branding a better world betaalde publiciteit, of zijn jullie er bij de redactie gewoon ingestonken? : )
Avatar

Niels

(8 november 2017, 14:00)
Kritiek is goed, maar op deze manier lijkt het meer op clickbait...
Avatar

Mike

(8 november 2017, 15:13)
Als mijn neefje dit gemaakt zou hebben zou ik het grappig hebben gevonden. Dit si een communicatiebureau..... lees ik het goed? En wat heeft dit dan met Rabobank te maken. Denk dat vooral Rabobank heel heel hard lacht
Avatar

Jan

(8 november 2017, 22:56)
Serieus? Is dit nieuws?
Avatar

Jeroen vd Hee

(9 november 2017, 6:37)
Het is eigenlijk geen parodie maar een inhaker.
Avatar

Joost

(9 november 2017, 9:27)
Pfff kun je nog slechter reclame maken voor je eigen bureau. Als dit hun standaard is dan zou ik als klant hard weg rennen.
Avatar

Babette

(9 november 2017, 10:48)
Ik vind het geen parodie, meer een knipoog of een inhaker. En ik vind 'm sterk, zou ze meteen bellen.
Avatar

Simon

(10 november 2017, 8:50)
Jij werkt er zeker Babette....
Avatar

flip diving

(10 november 2017, 10:26)
I regularly visit your site and find a lot of interesting information.
Not only good posts but also great comments.
Thank you and look forward to your page growing stronger.
http://luckypatcher-apks.com
Avatar

Babette

(16 november 2017, 9:33)
Zou wel heel suf zijn Simon...

Gerelateerde items Rabobank stel je eens voor Parodie

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs