PR & Reputatie

Content waar je blij van wordt: Schiphol maakt rotzooi van alfabet en legt uit waarom

Redactie | 15 mei 2017, 17:42

'Het alfabet is overduidelijk niet echt ons ding. We vergeten de A en springen van de H in één keer over naar de M. Waarom?’ Het doet een beetje denken aan het kindermopje met de vraag hoeveel letters het alfabet heeft. Antwoord: 23, de K, L,M zijn weggevlogen. In een artikel op zijn site en Faceboo...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Schiphol

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs