PR & Reputatie

‘Goed zo Unilever, maar wel een beetje laat’

Roderick Mirande, redactie | 14 februari 2018, 10:46

Unilever neemt het ethische voortouw door fatsoenlijk gedrag te eisen van de tech giganten. Is het bedrijf daar onkreukbaar genoeg voor?

Als Facebook, Google en andere tech-reuzen zich niet houden aan een drietal fatsoensregels (zie kader), dan worden zij door Unilever op het strafbankje gezet. Dat maakte het concern deze week publiek. De straf die het concern in petto heeft, is het dichtdraaien van de (advertentie)geldkraan. ‘Dan ad...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Unilever Duurzaamheid Purpose Marketing

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs