PR & Reputatie

Google begint charmeoffensief voor adverteerders

Claartje Vogel, redactie | 13 november 2017, 17:00

Google neemt maatregelen om het vertrouwen van adverteerders terug te winnen na de slechte publiciteit van het afgelopen jaar. Is het voldoende?

Na een jaar vol negatieve berichtgeving, vond Google het tijd om de internationale pers te vertellen wat het bedrijf de afgelopen tijd allemaal gedaan heeft om de transparantie, veiligheid en meetbaarheid te verbeteren. Want wereldwijd maken merken zich zorgen over adverteren bij Google, vooral als ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Communicatie Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Google Adverteerders Youtube

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs