Gemengde reacties van audio-experts op AI-voice in Aldi-reclame 16:00
Vleesverkoop in supermarkten met 2,3 procent gedaald in 2023 15:23
Radio 538 stijgt door in april, Radio 10 en Radio Veronica blijven dalen 15:06
MediaMarkt opent eerste winkel voor e-bikes 13:19
Muziekvideoplatform Xite vernieuwt merkidentiteit 12:54
Qmusic blijft marktleider in de commerciële doelgroep 20-49.
Meer dagelijkse gebruikers leveren Reddit ook meer inkomsten op. Beleggers reageren enthousiast.
Een derde van consumenten heeft liever dat Aldi een menselijke reclamestem gebruikt in plaats van AI. Wat vinden de professionals?
Generatieve AI verandert de digitale marketing, maar hoe verschilt het van traditionele AI en welke kansen biedt het marketeers?
Het beleid van supermarkten speelt een grote rol in de keuzes van consumenten, met onder andere lage prijzen en de schapindeling.
De winkel in Antwerpen verkoopt naast e-bikes allerlei andere elektrisch aangedreven vervoersmiddelen.
Een analyse van de man die niet te corrigeren is, door Farah Nobbe.
Ze was lid van de directie communicatie van de hoofdstad.
Nieuwe campagne 'Met jouw bloed geef je zoveel meer'.
Remon Buter en Dewi Tumbuan over de kracht van crossmedia
Vanaf 11 juni is het vernieuwde streamingplatform beschikbaar met onder meer een SAVOD-model.
Hiervoor was Kukolj ruim vier jaar chief marketing officer van het moederbedrijf van Marktplaats, Adevinta Benelux.
‘Als je werk je hobby is, hoef je nooit te werken.’ Marketeer Van Bommel heeft plezier in zijn werk. Wat is zijn geheim?
Eerder werd al Nicky Levinschi benoemd als ceo.
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Merken snappen de potentie van instore retailmedia prima, maar hebben soms koudwatervrees.
Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2024.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
De nuchtere mentaliteit, de grote talentpool, het mooiste art decopand van de stad ... Voor de P3 Group gaat er niets boven Groningen.
Na een uitgebreid pitchproces onder vijf bureaugroepen heeft Omnicom Media Group het media-account van L’Oréal in de Benelux gewonnen.
Jasper Mulder interviewt drie Nederlandse insiders rond lobbyplein Place du Luxembourg. Een ontbijt-, lunch- en borrelgesprek.
Samsung is de eerste partner die een activatie uitrolt op het retailmedianetwerk van Basic-Fit. Cheil bedacht het concept.
De reclamebestedingen audio zijn in Q1 naar 48,8 miljoen euro gestegen. De radiospotomzet is goed voor 89 procent.
CAMPAGNEPRAAT | Het panel is enthousiast over de combi en de campagnefilm: 'Het moet een feestje zijn geweest om die te maken!'