Premium Media Nieuw journalistiek platform Spil wil nieuwsarmoede onder jongeren tegengaan De nieuwe journalistieke speler, onderdeel van Mediahuis, heeft de jongste redactie van Nederland.
Premium Bureaus The Family en Open Now samen verder als één bureau Linda de Graaff en Liselotte Vink lichten de fusie toe.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Partnerbijdrage Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
Premium Media Retail Ads van ShowHeroes sturen kijkers naar dichtstbijzijnde winkel Een advertentievorm die gebruikmaakt van geanimeerde QR-codes.
Premium Media Nieuw journalistiek platform Spil wil nieuwsarmoede onder jongeren tegengaan De nieuwe journalistieke speler, onderdeel van Mediahuis, heeft de jongste redactie van Nederland.
Premium Bureaus The Family en Open Now samen verder als één bureau Linda de Graaff en Liselotte Vink lichten de fusie toe.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Partnerbijdrage Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
Premium Media Retail Ads van ShowHeroes sturen kijkers naar dichtstbijzijnde winkel Een advertentievorm die gebruikmaakt van geanimeerde QR-codes.
Premium Merkstrategie Goed positiespel is de sleutel tot succes in verzadigde markten Een sterke merkidentiteit is key. Oosterhout en Van der Poel onderzoeken hoe je met de juiste positionering consumenten kunt aanspreken.
Craft Liveblog Cannes: 27 Nederlandse nominaties op nieuwe shortlists Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Premium Campagnes Zeeman zet clubteams in hun ondergoed in nieuwe campagne De retailer deed een oproep aan clubs om ondergoedmodel te worden.
Partnerbijdrage Groot denken met een kleiner budget: 6 praktische tips Steven Bakker, Field Salesmanager bij DPG Media, deelt 6 slimme marketingtips voor lokale ondernemers die je morgen al kunt toepassen.
Partnerbijdrage Wie in 2025 nog denkt dat branding en performance marketing gescheiden werelden zijn, loopt achter' Redkiwi over performance branding als nieuwe norm.
Premium Campagnes Defensie wil met campagne vrouwen aan het denken zetten: 'Zou dit iets voor mij zijn?' Campagne Nieuwe Tijd voor Defensie zet vrouwelijke overweging centraal: 'De wereld van Defensie is eerlijker dan de burgermaatschappij'
Premium Merkstrategie Goed positiespel is de sleutel tot succes in verzadigde markten Een sterke merkidentiteit is key. Oosterhout en Van der Poel onderzoeken hoe je met de juiste positionering consumenten kunt aanspreken.
Craft Liveblog Cannes: 27 Nederlandse nominaties op nieuwe shortlists Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Premium Campagnes Zeeman zet clubteams in hun ondergoed in nieuwe campagne De retailer deed een oproep aan clubs om ondergoedmodel te worden.
Partnerbijdrage Groot denken met een kleiner budget: 6 praktische tips Steven Bakker, Field Salesmanager bij DPG Media, deelt 6 slimme marketingtips voor lokale ondernemers die je morgen al kunt toepassen.
Partnerbijdrage Wie in 2025 nog denkt dat branding en performance marketing gescheiden werelden zijn, loopt achter' Redkiwi over performance branding als nieuwe norm.
Premium Campagnes Defensie wil met campagne vrouwen aan het denken zetten: 'Zou dit iets voor mij zijn?' Campagne Nieuwe Tijd voor Defensie zet vrouwelijke overweging centraal: 'De wereld van Defensie is eerlijker dan de burgermaatschappij'
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Bureaus Creatief bureau Natwerk kiest Dawn als reclamebureau Volgens Natwerk is het juist nú tijd voor een frisse blik van buitenaf.
Carriere Stijn Mentrop (McDonald’s) wint titel CMO of the Year 2025 Emily van Waardenburg van Praxis sleept de award Future CMO of the Year binnen.
Premium Bureaus Hans Middelhoek en Willem van Harrewijen strijden met nieuw bureau tegen oppervlakkigheid 'We zien veel inwisselbaar behang', aldus het ervaren reclame-duo.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Bureaus Waarom stilte geen optie meer is in de reclamewereld Hoe gaat de reclameindustrie om met de politieke realiteit? Laat Cannes dé gelegenheid zijn om het daar eens over te hebben.
Carriere Arjan Pomper ceo van Belgische bureaugroep 62Miles Pomper was kort directeur bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO) en maakt nu de overstap naar de bureauwereld.
Premium Campagnes Lidl met 'Drop de biet' op Pinkpop en Best Kept Secret De (gezonde) merkactivatie komt uit de koker van reclamebureau Buutvrij.
Carriere Michiel Marsman vertrekt na 16 jaar bij Sizzer Maar eerst 'one last dance in Cannes', aldus de reclamemaker en muzikant.
Premium Media DPG Media biedt ‘attention score’ digitale advertenties: 'Aanvulling op het bereiksmodel' De score toont niet alleen of een advertentie daadwerkelijk is gezien, maar ook hoeveel aandacht deze heeft gekregen.
Merkstrategie Het is tijd voor de Chief Entertainment Officer Ondanks de vele tijd die we besteden aan tv, films en series zetten merken niet in op entertainment. Dat is een gemiste kans.
Premium Bureaus Creatief bureau Natwerk kiest Dawn als reclamebureau Volgens Natwerk is het juist nú tijd voor een frisse blik van buitenaf.
Carriere Stijn Mentrop (McDonald’s) wint titel CMO of the Year 2025 Emily van Waardenburg van Praxis sleept de award Future CMO of the Year binnen.
Premium Bureaus Hans Middelhoek en Willem van Harrewijen strijden met nieuw bureau tegen oppervlakkigheid 'We zien veel inwisselbaar behang', aldus het ervaren reclame-duo.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Bureaus Waarom stilte geen optie meer is in de reclamewereld Hoe gaat de reclameindustrie om met de politieke realiteit? Laat Cannes dé gelegenheid zijn om het daar eens over te hebben.
Carriere Arjan Pomper ceo van Belgische bureaugroep 62Miles Pomper was kort directeur bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO) en maakt nu de overstap naar de bureauwereld.
Premium Campagnes Lidl met 'Drop de biet' op Pinkpop en Best Kept Secret De (gezonde) merkactivatie komt uit de koker van reclamebureau Buutvrij.
Carriere Michiel Marsman vertrekt na 16 jaar bij Sizzer Maar eerst 'one last dance in Cannes', aldus de reclamemaker en muzikant.
Premium Media DPG Media biedt ‘attention score’ digitale advertenties: 'Aanvulling op het bereiksmodel' De score toont niet alleen of een advertentie daadwerkelijk is gezien, maar ook hoeveel aandacht deze heeft gekregen.
Merkstrategie Het is tijd voor de Chief Entertainment Officer Ondanks de vele tijd die we besteden aan tv, films en series zetten merken niet in op entertainment. Dat is een gemiste kans.