Mensen & Carrière

Mariëtte Leenhouts nieuwe directeur Marketing en Communicatie bij Randstad

Redactie | 5 januari 2018, 16:10

Leenhouts koos in de zomer van 2017 al voor deze functie.

Mariëtte Leenhouts is aangesteld als directeur Marketing en Communicatie bij Randstad Groep Nederland. Zij wordt verantwoordelijk voor market intelligence, innovatie, branding, communicatie, online, CRM, PR en events van de merken Randstad, Tempo-Team en Yacht. Onlangs maakte ze de overstap van VodafoneZiggo waar ze werkte als brand & communications director. Leenhouts werkte eerder voor Sara Lee, Heineken en global marketing consultancy Kantar Consulting.

‘De cultuur van Randstad sprak me direct aan, maar wat me vooral trof, is de kernactiviteit van Randstad: mensen aan het werk helpen en daarmee wezenlijk impact kunnen maken op hun leven’, vertelt Leenhouts. ‘De strategie van Randstad, Human Forward, waarbij technologie mensen in staat stelt het beste uit zichzelf te halen, spreekt mij enorm aan. Het voelt als een geweldige kans om daar samen met mijn nieuwe team een bijdrage aan te leveren.’

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Free robux

(14 januari 2018, 10:10)
We all just want this website to have roblox here.

Gerelateerde items Randstad

Meer in channel Mensen & Carrière

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs