PR & Reputatie

Massale response op actie droomticket in uitgehangen schooltas

, redactie | 19 juni 2017, 16:44

Binnen twee weken meldden 45.000 scholieren zich aan voor 'KLM's Geslaagde Actie'. 

Winnares Milou Voogd (17 jaar) gaat naar haar adoptieland China.

Dat aantal komt overeen met een kwart van alle geslaagde eindexamenkandidaten dit jaar. Bureau NEEW, dat de actie bedacht, hoopt hier nu een jaarlijks terugkerend fenomeen van te maken.

Nederlands grootste luchtvaartmaatschappij speelde met deze actie in op de traditie van het uithangen van de schooltas aan de vlag bij geslaagde scholieren. Wie dit de afgelopen maand deed en zich had aangemeld op de speciale campagnepagina, maakte kans op een gratis vliegticket naar een droombestemming in de tas.

UIt de 45.000 inschrijvingen zijn vijftien winnaars geselecteerd. In de vroege ochtend van 16 juni ging een felicitatieteam van KLM op pad om de tickets af te leveren. Creative Content agency Big Shots ging mee en maakte deze film. 

 

 
Credits 
Bureau: NEEW
Creatives: Daphne Koenen & Timon Zijderlaan
Account Manager: Josien Vink
3D Productie: Colorbleed
Actiesite: Livewall
Film: Bigshots
Productie: Promodukties
Verantwoordelijk bij klant: Germaine Vogelaar, Anouk Dozel

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel PR & Reputatie

Van onze partners

Whitepapers

Blijf op de hoogte


Adfo Events

Populaire blogs